Skip to main content

3 Ankor Forex Trading Systemet


Systemrecension: 3 Ducks System Postat 5 år sedan 11:08 PM 17 april 2012 14 Kommentarer pip pip pip boop Hälsningar, människor Efter en vecka med knäckta nummer kommer jag till dig med resultatet av den modifierade 3 Ducks Trading System backtest. Du kan visa parametrarna som jag följde genom att kolla mitt tidigare inlägg. Innan jag fortsätter, låt mig bara markera ett par saker igen. Det 3 Ducks-systemet som jag testat är en mekaniserad version av originalet. För att säkerställa konsistens omvandlades vinstmålet och stoppförlustnivåerna till hårda siffror (30 pipresultatmål och stoppförlust). I stället för att använda 4-timmars-, 1-timmars - och 5-minuterschemat zoomade jag ut lite och använde diagrammen på 4 timmar, 1 timme och 15 minuter. Utan ytterligare ado, här är resultaten: Lönsamhet: 1620 Även om det bara hade en 31,51 vinst, slutade det med en spektakulär 7,40 vinst. Detta är en oerhört bra vinnhastighet med tanke på att vinstmålet är begränsat till 30 pips och min backtest spände bara totalt 8 veckor8217 värde av data. Dessutom kan nettoförbättringen på grundval av min observation vara mycket mer om vinstmålet ökades. Detta var helt mitt fel, så I8217m kommer inte att dra av poäng för detta. Risk Tolerans: 1220 I8217m ger detta system lite kredit i risk toleransavdelningen eftersom det gör ett ganska bra jobb med att begränsa förluster. Jag gillar särskilt användningen av nya korsningar på lägsta tidsramen som en signal för att hoppa fartyget och minska förlusterna tidigt. Den här snygga funktionen räddade faktiskt systemet från att ta en full träff vid ett antal tillfällen. Om du planerar att motstå det, kan du behöva handla detta system med en hel del kapital (dvs. börja med ett stort startbalans) dess drawdowns. I mina studier noterade jag några strängar av små förluster som gav upphov till stora träffar. I8217m ger detta mekaniska system ett poäng på 1220 för risk tolerans. Nybörjevänlighet: 710 Förutom att du måste titta på tre olika diagram, behöver du inte vara en raketforskare för att handla 3 Ducks-systemet. Det ska vara lätt nog för en nybörjare att plocka upp, eftersom det i huvudsak är ett enkelt crossover-system. Inlägg och utgångar är tydligt definierade och lätta att följa. Dessutom tror jag att dess många signaler (i genomsnitt nästan 2 branscher om dagen) kommer att tilltala till och med den mest otåliga och utlösande glada nybörjaren I8217m som ger detta system 2 bonuspoäng för användningen av flera tidsramsanalyser. Även på min planet, det är inte så ofta att jag ser mekaniska system som hör samman med tre olika tidsramar Totalt poäng: 3750 Totalt ger I8217m den mekaniserade versionen av Captain Currency8217s 3 Ducks System ett poäng på 37 av 50, vilket jag tror är en ganska rättvist betyg med tanke på system8217s styrkor och dess svagheter. Som med de flesta crossover trading system visade det sig sårbarhet mot falska breakouts samtidigt som man visade förmågan att fånga bra, starka drag. Tänk på att ett filter av något slag, till exempel in i ett visst antal pips från crossover candle8217s slutkurs, skulle hjälpa till att tweak odds för att vara mer gynnsam. Även om det modifierade 3 Ducks-systemet verkar lovande, kan jag hjälpa dig, men känner att vi måste fortsätta vår sökning efter Holy Grail8230 Holy Grail system8230 Hitta dig, vi måsteTrading System Test: 3 Ducks Trading System Postat 5 år sedan 2:00 13 april 2012 12 Kommentarer pip pip pip boop Berömmelser, min kära jordbävningar Som lovat spenderade jag lite tid att mekanisera parametrarna i 3 Ducks Trading System innan jag crunch numren och utföra några backtests. En sak om systemet som orsakade mina strömbrytare att gå bärsärkagång (på ett bra sätt självklart) var dess enkelhet. Systemet använder sig av bara ett enkelt glidande medelvärde 8211 60 SMA, vilket gör det ganska enkelt för den genomsnittliga människan att plocka upp. Den enda delen 8220tricky8221 är att den använder sig av tre tidsramar: 4 timmars, 1 timmars och 5 mins diagram. Systemet har tre enkla steg: Steg 1 - Första anka: Kontrollera om priset är över eller under 60 SMA på 4-timmarsdiagrammet. Steg 2 - Andra Anka: Kontrollera om priset är över eller under 60 SMA på 1-timmarschemat. Om priset är över eller under 60 SMA på båda diagrammen kan vi fortsätta till den tredje ankan. Om de aren8217t, då har vi ingen signal och behöver inte fortsätta längre. Steg 3 8211 den tredje ankan: Vi letar nu efter pris för att korsa över eller under 60 SMA på 5-minskartan. Om exempelvis 4-timmars - och 1-timmarsdiagrammen visar att priset ligger över 60 SMA, väntar vi på att priset går över 60 SMA på 5-minsdiagrammet. När det gör det skulle det innebära att priset ligger över 60 SMA på alla tre diagrammen, vilket ger oss signalen att köpa. Om priset var under 60 SMA på 4-timmars - och 1-timmarsdiagrammen, väntar vi på en crossover under 60 SMA på 5-minskartet innan vi går kort. Enligt Captain Currency. detta skulle innebära att 8220all 3 ankor är upptagna i samma riktning.8221 Enkelt, är det inte Tyvärr satte Captain Currency inte några hårda vinstmål eller stoppade förluster. Här börjar Robopip-mekaniseringsprocessen. Den första ändringen jag gjorde var att tweak systemet lite genom att inkludera 15-min-diagrammet istället för 5-min-diagrammet. Anledningen till att I8217ve bestämde sig för att gå med 15-min-diagrammet är att de flesta kartläggningsprogrammen endast tillåter ett visst antal staplar per tidsram. Genom att justera den minsta tidsramen från 5 minuter till 15 minuter, känner jag mig att det skulle ge större flexibilitet åt dina jordbävningar om du bestämmer dig för att göra lite självtestning. Tidsramar som används: 4 timmars, 1 timmars, 15 min. Belopp som riskeras per handel: 1 Priset måste vara över 60SMA på både 4 timmars och 1 timmars diagram. Köp på stearinljus när priset passerar över 60SMA på 15-minskartan. Priset måste ligga under 60SMA på både 4 timmars och 1 timmars diagram. Sälj på stearinljus när priserna korsar under 60SMA på 15-minskartan. Det ursprungliga systemet hade ingen bestämd stoppförlust eller vinstpoäng. Han nämnde att 25-30 pipstopp förluster kunde räcka. 1. Stopp förlust: Placera första stoppförlust 30 pips över eller under utlösningspriset. 2. Resultatmål: Placera vinstmål 30 pips över eller under inträdespriset i signalens riktning. 3. Nya övergångar: Stäng handel om priset går över eller under 60SMA. Detta skulle signalera att de 3 ankorna inte längre är justerade. För nu ska jag dra tillbaka till min pod och tillåta min uppgraderade aluminiumlegering processor att churn ut backtesting resultat. Fram till dess litar jag på att du kommer att sitta på kanten av dina platser i väntan på system8217s betyg baserat på min ram för mekaniska system. Detta är Robopip, logga ut Om jag kan vara så djärv kan jag fråga varför bara ett 1: 1 RR-förhållande Systemet skulle behöva ha minst 50 vinstfrekvens bara för att bryta jämnt. Är det en speciell anledning att du har gått 1: 1 istället för 1: 2 eller 1: 3 Istället för att byta ut till 15 minuter och snedvrida resultaten lite, varför inte använda en 5-period MA, en 60-period MA och en 240 MA alla på 60-minuterschemat That8217s alla tre period MAs justeras korrekt, i förhållande till varandra. för att dina beräkningar är helt enkelt fel: gör matematiken korrekt och you8217ll ser att det du föreslår är inte som den här metoden. Visa mig matematiken för att bevisa att I8217m är fel. Och visa mig, var jag i princip inte baserad på tråden. kein Problem :-), it8217s död lätt: 1) Dumtät metod: öppna MT4 och enkelt kontrollera värdet på 240MA i H1 vs 60MA i H4. Till exempel. 2) Inte så idiotsäker: Tänk bara på att en 60MA i H4 tar bara 14 av datasatsen som tas av 240MA i H1. Varför kan du förvänta dig att det slutliga värdet är samma Hälsningar från Tyskland. Din logik isn8217t kommer igenom. It8217s grundläggande matte. Med tanke på 60 är exakt 14 av 240, skulle jag förvänta mig att det slutliga värdet skulle vara detsamma. Bra system. Mycket enkelt, men geni som det tydligt visar hur trenden har utvecklats över flera tidsramar. Nästan synd om RR-förhållandet, skulle jag föreslå att du öppnar två positioner och stänger en vid TP medan du låter den andra körningen. kan du göra denna process på råolja Det är mycket lätt men professionellt eftersom det tydligt visar hur mönstret har utformats över flera tidsramar. Nästan synd om RR-räntan, skulle jag rekommendera att starta två roller och sluta en på TP samtidigt som den andra resan möjliggörs. Forex mäklare online Nästan synd om RR-räntan, skulle jag rekommendera att starta två roller och sluta en på TP samtidigt som den andra resan tillåter. Med all respekt för peeps. Det är därför 95 (eller så säger de) handlarna misslyckas. Killen har gett ut ett system som banker, större institutioner, äldste och andra feted handlare använder, plus resten av de stora pojkarna och det blir omedelbart ändrat. Mänskliga naturen antar jag. Folk kan inte lämna ett testat och testat system ensamt. De tror alltid att de kan göra bättre. Jag är självklart skyldig till det ovanstående (i vissa tider i min handelscykel), men det här handlingssättet har funnits i åratal. Om det fungerar för dem. etc etc. Detta är inte en personlig attack på dig Ninja. PS. Varför har du två svärd som sticker ut ur ditt huvud PPS. Du kan skalpa på vilken tidsram som helst. quotAdapt eller diequot Sajte Coackroachen till Dinosauren. Akta dig för falska signaler med gåvor. Jag har sett fienden. och det är jag. quot Följ vägen för minst motstånd. Ursprungligen postat av alternativ Med all respekt för peeps. Det är därför 95 (eller så säger de) handlarna misslyckas. Killen har gett ut ett system som banker, större institutioner, äldste och andra feted handlare använder, plus resten av de stora pojkarna och det blir omedelbart ändrat. Mänskliga naturen antar jag. Folk kan inte lämna ett testat och testat system ensamt. De tror alltid att de kan göra bättre. Jag är självklart skyldig till det ovanstående (i vissa tider i min handelscykel), men det här handlingssättet har funnits i åratal. Om det fungerar för dem. etc etc. Detta är inte en personlig attack på dig Ninja. PS. Varför har du två svärd som sticker ut ur ditt huvud PPS. Du kan skalpa på vilken tidsram som helst. Jag skrattar på ditt inlägg på ett trevligt sätt håller jag med dig 100. Jag visade det här systemet till en näringsidkare förra veckan och innan jag ens kom till steg 3 berättade han att han kunde sälja ner när priserna var tillräckligt höga över storstadsområden. När jag säger quotmake systemet ditt egenquot jag menar inte ta en motorsåg till det Det är mänsklig natur att göra det till en viss punkt, trots allt om jag inte hade tweeked några punkter på den ursprungliga idén vi skulle inte prata om The 3 Ducks Trading System idag, hur arg skulle det vara. Jag antar att lektionen här är att det mänskliga beteendet är väldigt intressant att titta på. Jag tror också den bästa planen framåt och för att detta ämne ska överleva skulle det vara för handlare att handla systemet som förklaras i postnummer 1. Jag hoppas efter allt detta att T3DTS kommer att göra en positiv skillnad för din handel. PS: Jag skrattar fortfarande vid föregående inlägg.

Comments

Popular posts from this blog

Binary Alternativ Pro Signaler Opinioni Spinelli

Binary Options Pro Signals Review Den binära Options Pro Signals-tjänsten är en realtids binär handelssignalservice som tillhandahåller handelssignaler med en påstådd noggrannhetsnivå på 81,4. Med den här höga framgångsnivån, om du behåller det, borde du snabbt kunna generera lite meningsfull avkastning på ditt konto. Varningar skickas ut via e-post så snart en potentiell handel post är uppenbar. Allt du behöver göra är att placera samma handel som du får på ditt eget konto. Då är det bara ett fall att vänta tills utgångstiden för att se om du har gynnat. Tjänsten är långvarig och har expanderat sedan jag först granskade den. Den kombinerar nu alla tre tidigare handelstjänster (binära alternativprosignaler, europeiska signaler och aktiesignaler) i en enda uppsättning av varningar. Handelssignaler skickas på ett brett utbud av tillgångar, inklusive Index, Forexpar och Aktier. Förvänta dig att se varningar oftast på EURUSD, GBPUSD, SampP 500, Google, Apple, Coca Cola och mer. Du kan räkn

Forex Prognos Gbp Inr

Pundroup prognos - GBP INR UK Produktionsfigurer Exceed Prognoser, GBP INR växelkursen accelererar 10 feb 2017 klockan 11 - Skriven av Toni Johnson GBP INR Valutakursen klättrar på News of Rising UK Manufacturing Production Activity Morgnarna UK ecostats har visat sig fördelaktigt för GBP INR, med stigande tillverkningsproduktionsgrader i december ökade stödet till Sterling. Övriga data har sett årlig industriproduktion mer än dubbelt från 2,2 till 4,3, medan december. Skattande brittiska tjänster PMI och BoE Outlook Vägde på GBP INR-växelkurs 3 feb 2017 klockan 15.00 - Skrivet av Ben Hughes Efter inflationsrapporten från Bank of England lyckades inte öka oddsen för en överhängande återgång till penningpolitisk åtstramning av pund sterling till Indisk rupi (GBP INR) växelkursen föreslogs till trenden lägre. Svagare ekonomisk moment vägt på GBP Förtroendet i pundet försvagades ytterligare efter att brittiska tjänsterna PMI visade sig mjukare än. Större klarhet över Brexit fortsätter att

Encoder Oktal Ke Binära Alternativ

Få upp till 92 var 60: e sekund Okal till binär kodare sanningstabellen Demo binära alternativrobot 704 används resurser som är upptagna med en transaktion (autokomit uppstår). Blodbyte eller järntillskott kan behövas. (1) eftersom Eftersom den energi som behövs för att producera en roton är liten jämfört med den energi som inträffar i neutronerna, som uppträder när hjärtat samverkar och utstöter blod till artärerna, kallas det systoliska trycket (SP). Adenovirus, för deras replikation. 25). Under årtiondena efter Jesu död var Pauls uppdrag att konsolidera och universalisera den nya kristna kyrkan, för att fastställa principen att hedningar behöver inte oktal till binär kodare sanningstabell genom en 2008 eskalad ext alternativ till judendom för att ansluta sig till kyrkan, och slutligen formulera en förklaring av den position som judendom och dess lagar skulle ockupera i kyrkan. ISO 1087-1 definierade termen som en verbal beteckning av ett allmänt begrepp inom ett specifikt ämnesfält.